ÅNGEST

Julia Persson / 08 April, 2012 - 16:03 / Allmänt

Asså gud va ALLT ska var emot mig nu. Asså really. Sadel funkar inte, mina stövlar e serri 5 cm för korta, hittar inga nya som passar. FAN
Lixom sålänge vi inte har nån sadel kan jag ju inte rtäna ordentligt. Inte ens tänka på att tävla heller för den delen.
Riktigt fkn drygt. Men på Tisdag kommer iallafall Sofia och då ska vi prova lite olika sadlar som hon har:)
Längtar verkligen tills vi har hittat en sadel som sitter PERFEKT så att jag kan tävla & träna på allvar.
Lite olika sadlar som vi kollat på:
John Whitaker Hunter tror jag att den heter.
Prestige Versailles
Amerigo Cervia
Btw, så har vi en Bates Caprilli svart dressyrsadel med luftstoppning till salu. 17 tum, och utbytbara koppjärn.
Är ni intresserade maila: [email protected] eller ring 0767802555.
Nypris 13000:-
sen kommer vi till the stövels.. riktigt drygt på den fronten med.. ofc
Har strl 38 i foten 37 cm på bredaste stället på vaden och 41 cm i höjd. Det finns INGA stövlr/chaps som har de måtten.
Justnu har jag ett par Mountain Horse Supreme High Rider som sitter prefekt i foten och vaden men är 37 cm på höjden.
Så ah ni fattar, de är alltså JÄTTEMYCKET för korta. Och då glider de ner ännu mer och knäpper uipp sig på måt sätt, sedan är de ju öppa och då skrapar de på sadeln. Visst man kan ju måttbeställa och sånt shit men de pallar inte min plånbok just nu. Tyvärr.
Men kollar lite begagnat och så men hittar inget direkt.
Så har ni svarta stövlar/chaps, MJUKA som har de måtten RING mig direkt! 0767802555! AKUUUT!
Jag älskar verkligen mina supreme så jag är kräsen. Det erkänner jag. Jag vill att ALLT ska vara prefekt och så. Så jag leter efter så likt som möjligt.
Supreme High Rider:
My loves
Postat av: bella

bara hitta dom,

http://www.hooks.se/product.aspx?productid=200035&deptid=80&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC



kanske?

2012-04-08 @ 23:00:45
URL: http://lillasotabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: