Gud var ska jag börja?

Julia Persson / 07 April, 2012 - 15:14 / Allmänt

Mina vänner- ni är dom underbaraste personerna i mitt liv. Vi blir som en familj tillsammans, jag har hamnat snett vissa gånger på vänfronten, men jag har lärt mig hitta tillbaka till er och uppskatta dom som verkligen bryr sig om mig och vill mig väl.
Innan var jag väldigt såhär öppen och ville inte inse när någon behandlade mig fel. Eller jag insåg nog det, men jag färlät lika snabbt igen. Och det kommer aldrig hända igen. Viss jag kan förlåta men det kommer ta tid, och många timmar av funderingar om det verkligen är värt det. Den som förtjänar det och som verkligen inser att de har gjort fel kan jag mycket väl bli vän med igen.
Men gör man inte det så kommer man noway in i mitt liv igen. Det e bara så nu då jag blivit sviken av såkallade vänner to many times.
Asså verkligen inte alls menar jag då.
Och ni vänner som jag vet finns där för mig 24/7 är bäst. Visst friends bråkar, men så är de, right?
Ni är mina extrasyskon som jag ALLTID kan lita på.
Ni får mig att må SÅHÄÄÄÄÄÄR mycket bättre när jag e ledsen, och tycker ni att jag gör något fel, eller går fel väg så hjälper ni mig och finns där.<3
Ni stöttar mig i allt, kärlek, ponnysarna och ja livet.
Vi hjälper ju varandra, eller hur? Ni finns där för mig- jag finns där för er. Simple as that.
I luv yah
Här e NÅGRA av mina vänner som jag ALLTID kan lita på:
Alexandra<3
Johanna<3
Nathalie<3
Moa<3
Josefine<3
Genta<3
Postat av: Genta

Julia, jag älskar dig sååååååå himla mycket!<3

Du är världens bästa!

Jag finns alltid för dig, ALLTID!

Saknar dig, har inte träffat dig nu i flera veckor pga att jag har varit hemma, opererats osv.

Ingen julia, igen genta <3

ALLTID SÅ!

loooovvvja!

2012-04-07 @ 16:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: