Känner mig grym!

Julia Persson / 06 April, 2012 - 14:21 / Allmänt

Gud va duktig jag vart idag. Först så skuttar man upp pigg o vaken klockan 9, käkar sedan frukost och påbörjar vandringen mot stallet. 15 minuter senare hämtar jag ponnyn i hagen och fortsätter min promenad ut till Tirup/lilla Uppåkra. Efter cirka 40 min, vänder vi och går tillbaka. Sen släppa ut Näzzel, mocka, göra mat och gå hem igen:)
Så där har ni min förmiddag.
Dessutom har jag hunnit dusch och läsa senaste BT kapitlet. Fy fn va effektiv jag är idag! GirlPower!
Väntar nudå på mina kläder i tumlaren sen klä på sig, sminka, fixa hår sedan på Påskmiddag hos mormor med en del av släkten:)
Outfit kommer sen, samt update från mormors place!
GLAD PÅSK! Hoppas ni får mycke godis!
xoxo
I can be your hero baby

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: