Rkt dålig update, har faktiskt anledning ;)

Julia Persson / 02 April, 2012 - 20:19 / Allmänt

Föörst så kom sadelutprovaren och vi provade sadlar lääääääänge.. Hittade precis vad vi sökte, och vi har NOOG bestämt oss. Lite fundering, och bestämmer vi oss för den så har vi den i Flädie på Onsdag. Och det blir helt perfekt för då hinner jag hoppträna i den innan fredag! :D Åh en stor tyngd lyftes från mina axlar! Såhäääääääär nice!
This is what it look`s like! :
Seeeen så drog jag bror, och mamma till stan och shoppa lite :p köpte ett par nya träningstights.. behövdes, de är väldigt sköna!
Och sen sprang jag en runda (ofc) med hunden o Mami. och nu sitter jag här i soffan och pratar med Calle på fb, om ni undrar så är han i USA och jag är sjukt jvla avundsjuk på honom, tiden hos dom e typ kvart över 11 på morgonen nu ... känns asskumt. SAKNAR DEJ CALLISH! <3
Nu ska jag mysa och tagga inför imon med Johanna.
C ya tmrw babes.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: