Slapp-Söndag

Julia Persson / 01 April, 2012 - 14:30 / Allmänt

Drog till St. Bernstorp fär Mormor skulle köpa ny tvättmaskin, och passa på att gå en runda inne på MyOne, hittade några snygga Pikeer från Kingsland, men att ge 6-700 för en T-shirt? Lite överdrivet enligt mig, men snygga iallafall, så man får väl önska sig i födelsedagspresent eller nåt.
Fyller ju år den 7 Maj så de är ju exakt 1 månad och 1 vecka kvar idag!
Önskar mig typ inget speciellt förutom typ en iPhone och pengar? Vetefan men telefonen kan jag ju glömma direkt.
Fick ju en Samsung Galaxy Ace förra året på min födelsedag men den blev stulen på samma dag. Men tack och lov så hade vi försäkring så efter många polisföröhör och väntan fick jag en ny av försäkringsbolaget!
Och i Tisdags blev den "nya" mobilen stulen igen i skolan, men den återfanns, dock med ett brutet simkort i så pappa fik skruva den i småbitar och plocka ut Sim-kortet.
Slutet gott allting gott, men en ny mobil kan jag nog glömma.
Btw, så kommer sadelutprovaren imorrn och testar ett gäng olikja sadlar, Peter Hansson tror jag han hette. Vi får se om vi hittar nåt bra:)
Men ni får ha de bra sålänge så ses vi later on!  Bye

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: