Sommar- NU!

Julia Persson / 01 April, 2012 - 21:37 / Allmänt

Pratade precis med en av mina vänner uppe i Bollebygd, och ägaren av min ponnys mamma Nässlehults SpiceGirl!
Var ju är uppe i somras, och vi hade det helt fantastiskt roligt! Vi badade, red ut långa rundor och tränade hoppning:D
Helt sinnesjukt så härligt det va!
Men iallafall så pratade vi om denna sommaren och om jag skulle åka till dem iår igen. Vi båda ville jättegärna träffas, o de var ju så länge sedan, så de skulle ju inte sitta fel!
Så jag kommer nog dra dit själv ett par dar med Pånin, och sen kommer mina föräldrar o joinar oss.
Sen blire ju Falsterbo, o dom däruppe i Götet har ju lite svårare att ta sig dit, medan vi här i Skåneland bara har 1 halvtimme typ. SÅ hon åker nog hit, kanske med hennes mamma och bor hos moi. Sen kommer vi ju dra in till F-Bo och chilla runt, shoppa o kolla på Världseliten i hästsport! Man blir ju helt sjukt övertaggad!
Ähdu Ebba, vi måste höras nån dag, och här får du en fet länk till din fina blogg om dig o Spice.
Så alla som vill följa hennes o Spice`s resa kollar in här: http://nettlehill.blogg.se/ !
Men jag kommer få den bästa sommaren ever!
Och om ni undrar hur jag hittade till bollebygd, så vart de så att min lilla påni föddes och växte upp där tills 2009 då jag kom och kidnappade henne. Och sen hittade vi tebax till dessa underbara människor som gör så att de känns som man känt dom hur länge som helst!
Länge leve Nässlehult!
Yepp såhär nice hade vi det när de var fint väder:)
Första doppet:D
Fin bild på Ebba och Spajsan :D
Pussåhej nu taggar vi SOMMAR!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: