Tack för designen Becca!! Den var jättefin!

Julia Persson / 03 April, 2012 - 23:16 / Allmänt

Har dock bara den tills jag hittar en som jag gillar.. men denna e jättefin!
Pusspåer, nu ska jag å Moa mysa med Boyfriend på repeat.
Vare sig Justin är bög eller inte, så skriver han grymma åtar  och är riktigt snygg. Har antagligen mer på bankkontot oxåå, och ni som kallar han bög, chey osv är antagligen bara avundsjuka för att han har lite fler cheyer som tycker han är snögg.. Va boys, e de inte så kanske?? Jag säger inte att ni måste lyssna på hans usik elr så, men HATA inte honom heller då.. för att hata nån man aldrig ens träffat någon gång det kan väl alla fatta e lite extremt? Eller e jag helt ute & cyklar?
Men anyway, godnatt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: