Tja Tja bloggen :D

Julia Persson / 03 April, 2012 - 18:29 / Allmänt

E med Jojo nu, och Becca håller på att fixxa designen, så de kan va liiite fuckat nu med designen.. men inte länge till :D
Btw, så får jag får hem min Sadel till Flädie imon! Då drar jag o mormor & hämtar den ! Gu va jag har längtat!

Den e sååååhäääär fin!

Kommer bilder på den sen, när den e hemma.. Vill ni ha film från hoppningen imon? Om ni vll så fxar jag det! :D
Haha, innan så kollade jag & Johanna på Paranormal Activity 3 och gud jag höll på att skuta ner mig! Dessutom märkte vi recis att jag hade ett hårstrå i ögat... hmm skumt.

Söta va? Mitt hår e kaooos nu, men mamma ska klippa mig senare:D
Hon har ju frisörsalong i källaren så de e nice:)

Puusohej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: