usel uppdatering idag.

Julia Persson / 09 April, 2012 - 21:13 / Allmänt

Iknow. Jag e sämst.
Nä men jag vaknade ganska sent (sista dagen på lovet) så Jag och mamma körde direkt till Myone och proavde MASSA stövlar. Hitta ett par som passade men e inte säker på om jag vill ha dem..Men jaya har ju tid på mig att hitta.
Sen drog vi till Stallet och checka dressyrtävling, alla vart superduktiga! Grattis till min tränare Sofie som vann LA:1 med sin D-ponny Embla, och Ebba som kom 2a i LB:1 med Sturevallens Pirat.
Imon blire skola till 3 sen skynda mig som satan till Sjukgymnasten, hem en runda sen stallish för då kmr Sofia med ett par sadlar ;)
Nu ska jag göra mig iordning fö jag ska ju upp TIIIDIGT imon..:(
Gonatt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: