What I´m going through is hurtful-

Julia Persson / 13 April, 2012 - 21:02 / Allmänt

Jag vill att du ska va som du va innan. Precis när vi började 6an. Du var en ängel. Helt underbar.
Jag älskade ig, I totally did. Jag var som i ett vakuum, har verkligen inte känt sådär för någon. Jag såg verkligen ingen annan utom dig.
du vart de bästa som hänt mig, mitt liv, min värld. Sedan när du blev min, så kände jag allt detta på en gång x 1000. Det var sjukt förvirrande, grymt och helt awesome.
Jag tänkte att det inte var sant, jag lyckades inte med sånt här. Varför skulle just jag lixom? Det fanns ju en miljard snyggare cheyer än jag. Jag kände mig speciellt, och värdefull. Du sa att du älskade mig. Jag tycktre det var för bra för att vara sant. Problemet var att det var för bra för att vara sant. Du försvann från min värld, mitt liv rasade. Allt jag byggt upp. Försvann ur tomma intet.
Jag kunde inte röra mig på flera dagar. Gick som i trans, pratade med ingen förutom några av mina vänner. Vart inte som mig själv. Jag brukar vara glad, snäll och livfull. Jag blev precis förbytt, som i trans. Jag såg ut som mig själv, men inuti var jag helt broken. Jag hade fått ett sår inuti mig som inte föränns nu när jag skriver detta har sluat blöda. Du sårade mig,och ärret kommer finnas kvar föralltid. precis som den platsen du hade i mitt hjärta.
Du älskade mig inte, du bara sa det för att jag skulle tro dig, men du sa det till många tjejer. Som jag kände. De gjorde samma misstag som jag.
De blev aldrig vi föralltid. Tror ärligt att jag visste det egentligen.
Du är ingenting för mig nu. DU är en vän bara. Dock så är du jävligt elak mot mig i skolan, skulle lätt på raka armar kunna säga 1000 pers som förtjänar mig mer än dig. Bara så att du vet då asså.
Du är elak all the time, fast jag tror att du inte är medveten om det. Men läser du detta så hoppas jag att du blir medveten, för du sårar mig. Jag har powern att förska strunta i det och inte bryta ihop, men på insidan så krossas allt gång på gång.
Du är bara somebody I used to know.
Btw, så har jag ont i min rumpah. :(
image description
Trodde att jag betydde något. Fast ne ändå.
byyye
'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: