8 Augusti 2012

Julia Persson / 08 Augusti, 2012 - 22:06 / Allmänt

Läget? Själv är det bättre än bra. Dagen har spenderats med dom jag älskar, medans vi tittade på en urdålig film. Perfekt eller? Vänner och en dålig film, asum! :D 
Stack hem och käkade en macka, kom på att jag varken ätit frukost eller lunch på 2 dagar...not good.  mätt på kärlek som mamma säger. Nejmen kan verkligen inte äta på mornarna nu längre..skit  
Menmen. 
 
Stack till Gnässlan sen och mockade och gjorde mat. Hon vilade idag, eftersom vi precis satt igång henne.
 
Skypar med min number1 brud nu:D Imon blir det twilightkollning med mitt hjärta.<3 MYYS!  Sen rida Nässelish:D
 
 
Fick precis reda på att min homeboy gillar Twilight haha..
 
Men ah.
 
 
Natti<3
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: