Be the change you want to see in the world.

Julia Persson / 29 Augusti, 2012 - 15:50 / Allmänt

Mycket har hänt, mycket kommer hända, mycket ska fixas och mycket har gjorts. Båda här på bloggen och i"IRL".  Skolan har börjat, vi får betyg till jul, bloggen måste fixas och rustas upp. Både med nya bilder, ny design och bättre inlägg. 
 
Tror jag ska höra av mig till Josefine och prata lite med henne om den design. Hon e sjukt grym på det!  Kolla in hennes blogg: www.fantasias.blogg.se.
 
Tycker min design nu e helt ok, men texten är på TOK för liten! Jag orkar inte ens läsa igenom inläggen själv...ILLA.
 
Har medans det vart tomt här, haft lite ups & downs och mått sådär i perioder, men det struntar vi i nu.  
 
Har faktiskt saknat att logga in här på bloggen, se en kommentar eller se statistiken skjuta i taket. Och just DET kommer inte hända om jag inte skärper mig med bilder och liknande. 
 
Ska ta mer kontroll över bloggandet och verkligen få in det jag vill ha där, och fixa BRA OCH SNYGGA inlägg som jag tjatar om nu hela tiden. 
Men det är viktigt. 
 
Ska försöka få in outfit bilder så ofta som möjligt, alltså inte bara spegelbilder utan bilder där man ser ordentligt. Ska göra det endast för att det är skoj. 
 
Kommer skriva ett inlägg direkt efter detta som kommer upp lite senare ikväll om vart jag står med Nässlan, träning osv. 
 
Ska försöka få in lite övningar här och förklara varför jag gör dem, och hur osv. Ni kommer f lite tips och lite "djupare" inlägg däremellan för att få en bra blandning här. Vill verkligen inte leverera skitinlägg så ni bara får massa skräp att läsa. 
 
Ah jag tror ni fattat budskapet nu.
 
 
 

 
 
 
/julia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: