Du behöver inte falla för mig, men du kan väl iallafall snubbla lite?

Julia Persson / 30 Augusti, 2012 - 20:25 / Allmänt

Åh, äntligen kan jag pusta ut och bara ndas haha;) Ovanligt hektisk dag, men jag gillar det ändå.. 
Sprang intervaller på mossen idag..2 varv. Kändes bra men det är riktigt jobbigt.
Har träningsvärk i hela benen, men tur att jag gillar känslan av att ha tränat :)
Skolan innan också såklart, ganska chill idag, rätt nice lektioner, men imon är detr ju fredag!! Alltså är det helg imon, eftersom skolan är nice på Fredagar, Ingen matte = SKÖNT!! 
Har glosor i engelskan också, men inga som helst problem med det ju!!
Hängde med Johanna och Clara efter skolan med, mina vänner är dom bästa! I <3 u
 
Nässlan fick sig en ordentlig powerwalk idag, så där fick jag ju lite motion också! Imorgon är det små hinder och distanser som ska trimmas, så vi får lite bättre avstånd. är taggad faktiskt!! Åker ju tillsammans med Ebba till Trelleborg på Söndag, Ld+5 och Lc, ska nog gå bra, och efter denna veckan så känns allt på topp!! Nu är det bara distanserna som saknas. 
 
Tycker även att jag har bloggat jättebra idag faktiskt!! Plus i kanten:D
 
 
Ta mig tillbaks..
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: