Hemma nu:)

Julia Persson / 18 Augusti, 2012 - 13:06 / Allmänt

Hade en riktig shoppingdag med min underbara mormor igår. Köpte massa nya kläder, nu till hösten så är riktigt nöjd!! Hittade snyggaste skorna men det får vänta lite hihi.
Vi fikade lite och så, riktigt mysigt! Ni kanske får lite bilder på kläderna sen..får se. 
Mamma var jättesnäll och tog stallet idag. Hon är en ängel! 
 
Ska dra på mig mysbrallorna och fixa lite på mitt rum, sen kommer nån gubbe och kollar på vår ena bil..Ganska ointressant. Sticker till stallet och rider Nässlan på gräset sen också. 
 
 
TÄVLINGSDATUM:    Dock bara tävlingar som jag tittat på..
 
Klagsahmns RK  26/8
 
Staffanstorps RSF 2/9
 
Trelleborgs RF 2/9  vet inte om jag ska ta hemmatävlingen eller denna...
 
Torns RF 9/9
 
Trelleborgs RF Allsvenskan omg 1  15/9
 
Sösdala RF  23/9
 
Willands RF 6/10
 
Flyinge RF 27/10
 
 
 
 
 
/Julia<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: