Jag har aldrig vart så stolt.

Julia Persson / 01 Augusti, 2012 - 19:09 / Allmänt

herregud vilken feeling jag hade idag! Red Nässlan efter att vi målat hinder barbacka och gash! Denna känslan kommer jag leva på länge. 
ALLT stämde och enda sen jag kom till stallet så har jag vart lycklig. Mocka och göra mat vart inte ens tråkigt idag! :O Och att stå och rykta i en halvtimme när jag bara red i 15 min..Nässlan njöt at behandlingen och fick lite massage. Hon vart inte långt ifrån att somna! Hon stod med huvudet i golvet och orkade knappt hålla ögonen öppna. Så jag passade på att ge henne lite huvudbehandling. Jag brukar ta med fingrarna lätt i "cirkelrörelser" ovanför ögonen och mitt i pannan. Lite på mulen fick hon också! 
 
Har aldrig vart så lycklig över att ha denna ponnyn och just idag så skulle jag vela byta henne mot NÅGON/NÅGOT. 
 
När jag gick med henne runt gården för att skritta av så GRÄT jag GLÄDJETÅRAR så lycklig jag va. Jag bara kände, mitt liv är fucking perfekt. Kommer leva på detta SJUKT länge. Herregud, har svårt att sätta ord på händelsen, men stolt är jag! 
 
Smsade dessutom med Annapanna lite och vi bestäämde att det skulle bli vårt tävlingsår iår! Kommer bli så jäkla kul!! Längatr tills jag får upp Nässlan i superkondition!! Ska försöka hoppa lite med våra nya, fina bommar i slutet på nästa vecka. Nässlan är tjock som en köttbulle så nu jävlar är det bantning! 
 
 
 
Första dagen på torreberga gård..:)
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: