Mama worrie`s..

Julia Persson / 10 Augusti, 2012 - 00:15 / Allmänt

Ja jag har haft grymt dålig aptit de senaste dagarna, knappt ätit mer än en macka på en hel dag. Har dessutom varit grymt törstig och mått cp-illa. 
Dessutom har jag varit jättevarm och kall på samma gång och varit jätteyr ibland. 
 
Så idag kom mamma med den briljanta gissningen på vad det kunde vara! DIABETES! Jag: :o  
 
neverever att jag kommer ta sprutor och sånt varje dag, eftersom nålar och sprutor är GRYMT äckligt. Har sån extrem fobi för det, så man kan knappt ta blodprov på mej. fingret e på gränsen, men armveckecket, NO WAY.  Tycker det är SÅ äckligt så det finns inte. Och om man har diabetes så måste man typ ta en spruta i benet/magen eller nåt sånt. nepp fy för.  creed till dom som klarar det, men tyvärr är inte jag en av dom so ni kanske märker.   SPRUTOR/STICK ELLER NÅLAR GÅR FETBORT. 
 
Så ah, det e därför jag e lte halvdan här, för jag mår inte tipptopp nu. 
 
 
 
Postat av: Hanna

Aw, hoppas blir bättre och att det inte är diabetes..Men det är inte så farligt att kolla upp det om man har en sån liten maskin som vi har..haha. Och det säger jag som behöver 5 sjuksköterskor som åller i mig när jag tar blodprov..om du kommer ihåg..? hahaha. <3

Svar: haha, du ja jag tåler inte sprutor, klarar verkligen inte av det längre..kmr ihåg när jag skrattade åt dej för att du var så rädd..Nu sitter jag själv där..ah things changes..<3 miss ya.
Julia Persson

2012-08-10 @ 10:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: