Nässlehults Girlpower..

Julia Persson / 29 Augusti, 2012 - 17:00 / Allmänt

min fina ponny. Min prinsessa, mitt liv. Som jag sagt innan så ska jag satsa nu till sommaren (förhoppningsvis) och ser hur mycket resultat det ger. Har börjat träna för Sofia varannan vecka i markarbetet också då hon är grymt tjurig och lat min lilla polle.
Tränade för henne igår, och det kunde inte varit bättre!! Det var första träningen i markarbetet med Sofia och hon är så duktig! Hon lär ut på ett sjukt bra sätt och hon hjälper verkligen till där hon står. Vi betalar en slant för det, men det är så värt det!  Vi körde bara i trav och skritt och Sofia fick rida de första minuterna. 
Nässlan har blivit riktigt dum och går bara emot skänkeln HELA tiden. Så vi gjorde skänkelvikningar och öppnor hela tiden. det var sjutk jobbigt och både jag och Nässlan har nog grym träningsvärk idag jag har iallafall det.
 
Idag hoppar ju jag för henne och jag är SÅ taggad. Det gick ju inte så bra på tävlingen i Söndags så vill få bättre känsla idag. Hoppar ju även i Trelleborg på Söndag inför Allsvenskan som går den 15 September. 
 
Så det är väl lite där vi är just nu, så vi kämpar på för att nå ordentliga resultat!! 
 
Tror detta kommer bli bra...hoppas iallafall det. 
 
Nu ska jag kila iväg till stallet och träna. Cya.
 

 
Sommar..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: