Ribban

Julia Persson / 11 Augusti, 2012 - 18:29 / Allmänt

Vart hela dagen på ribban idag. Lite stressigt imorse men det är en annan historia. 
Har glott på World Cup terrängen för seniorer och Young Rider EM.  Fina hästar och duktiga ryttare! Me like!
Imorgon kanske jag hänger med Emma och kollar hoppningen. Då är det även final för  Sugar Cup med ponnyerna. Men vet inte om jag ska eller inte. 
 
Mamma och pappa fixade stallet idag. TACK. Ni är underbara.   Nässlan håller på att äta upp både sin box och alla andra runtomkring. Jag har ridit lite halvdåligt i veckan men inte SÅ hemskt. Hon skulle lätt behöva gå 2 pass om dagen plus bli skrittas. Men har INTE tiden. Hade jag inte gått i skolan och om vi hade haft skrittmaskin så hade det vart underbart. Men nu är det inte så och då får vi gilla läget.  Ska rida imon, markarbete med bommar 1 h och uteritt sen. Bara skritt men anyway. Hoppning på Onsdag så det ska bli fett kul!  Hoppas vi har hunnit klart med alla bommar och sånt då;)  Saknar hoppningen massor! Har ju tränat 1 gång i sommar för Sofia men det har inte blivit mer än så. Längatr efter att få komma ut på tävingarna igen. 
 
 
Min vecka:  
 
Söndag: Min bebis kommer hem så det blir noga att träffa dem. Rida Nässlan, markarbete. 
 
Måndag: Trimma Nässlan i paddocken.
 
Tisdag: Rida ut långt. 
 
Onsdag: HOPPNING
 
Torsdag: Markarbete + bommar
 
Fredag: Markarbete 
 
Lördag: GÅ
 
Söndag: Lite spa, och trim
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: