Skola HT 2012

Julia Persson / 20 Augusti, 2012 - 22:15 / Allmänt

Nu börjar jag i 7B...@ Centralskolan. Detta sommarlovet har gått snabbt, lika snabbt som alla sommarlov går. Men trots det så har jag faktiskt längtat lite. Längar till att kunna dra på sig skinnjackan och en halsduk en tidig höstmorgon. Konstigt va?
Meeeen jag gillar hösten. Det kanske kunde regnat lite mindre, men herregud när det regnar lite så önskar man tvärtom...
Vill få igång rutinerna på riktigt och alltid ha något att göra på dagarna. Om ca 2 veckor kommer jag säga nåt helt annat, det vet jag. Men vi kör på här & nu. Kommer bli fett nice att träffa alla kompisar..trots allt 9 veckor sedan..Man träffar ju dom nästan varj dag i flera månader sen så de blir nästan som en familj. Faktiskt. 
 
Vill bra säga att min klass är bäst. BÄST BÄST. Vi kommer sjukt bra överens och skojar och skrattar med varandra. Tack vare er så släpar man sig väg till skolan kl 8 på morgonen. När man SÅÅÅ mycket hellre skulle ligga kvar under täcket och nana.  Jag äslkar er och ni är bäst. <3   Ses imon ju;)
 
Så jag är ganska taggad infär första dagen imon. Hoppas ni också haft en bra skolstart.
 
 
 
 
Kram Julia<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: