suck..

Julia Persson / 13 Augusti, 2012 - 01:34 / Allmänt

hm..Har varit rejäl bloggtorka nu ett tag..det kliiar ordentligt i fingrarna och jag vill verkligen bara skriva nåt killer-inlägg som får alla att häpna.
Vill få till det som gör att NI varje dag kollar in min blogg. Statistiken har sjunkit väldigt mycket nu, och jag vill få upp bloggen dit jag var innan, där jag ÄR när jag leverar. Fixar bra inlägg och fina bilder. 
 
Men jag får inte till det. Jag har inte orken eller självförtroendet att lägga upp massa redigerade halvnakna bilder på mig själv. Det är med möda jag lägger upp bilder på mig själv i shorts. Så därför har det inte kommit fler bilder från Spanien. Men det kommer jag lovar. Hör ni, jag lovar!  Men jag har no ideas och inget bra alls att skriva om. 
Mina dagar är inte speciellt intressanta att berätta om, jag är typ bara på atsllaet och ibland med någon kompis eller så. Men på Tisdag (tror jag) så ska jag åka in till stan med min mormor (världens snällaste) och shoppa lite. Hon e min ängel.<3
 
Sedan hoppning på Onsdag som ska bli jättekul. Då får vi se om vi är på G eller inte. Ska även reflektera över om jag ska hoppa nån liten klass i Klagshamn eller inte.  Blir inget speciellt eller så, bara känna efter lite elle nåt. 
 
Har lite sådär tävlingabstinens nu eftersom jag inte tävlat på typ 2 månader. Men jag tror att det har varit nyttigt. Och efter denna pausen nu så blir det stenhård satsning på träning och tävlingsfronten.  Kommer köra på och se vart vi hamnar helt enkelt. 
 
Har somsagt inga bra nya bilder att lägga upp men här får ni en bild på mitt sexiga brännsår från min locktång. 
 
 
Det gör skitont och är helt buckligt haha.. har ett på axeln också..hm
Postat av: Natha

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=640116&inriktning=1&typ=4

Jag skulle tacka dig något enormt om du har lust att länka denna annons då jag verkligen behöver få någon som tingar/köper honom till vintern.
Tack på förhand mvh /Natalie ~Fin blogg~

Svar: visst det ska jag göra :)
Julia Persson

2012-08-13 @ 01:43:42
URL: http://hastsommarbloggarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: