tja tja bloggäään..

Julia Persson / 11 Augusti, 2012 - 00:21 / Allmänt

Haha, imon drar jag till Malmö och glor på hoppning. Hörse att hela fälttävlanslandslaget (långt ord) skulle komma, så har vi tur kanske vi kan snacka lite med Sara (!). 
 
Åker dit med Julia men nu ska vi inte gå händelserna i förväg. Nu e jag hos Jojo och har det bättre än bra. Stack till henne rätt sent, men vi har hunnit vara ett tag nu ändå. Så nu pratar vi med våra boys och lyssnar på Jb. Perfekt kombo!
 
Tänkte lägga upp en bild på min sönderbrända rygg meen jag skiter i det, för jag kommer bara få MASSA skit då. 
 
Meen jag bjuder på lite andra Spanien bilder. :)
 
 
 
Dock så vart denna bilden från Wien, lite felstavning men nära nog. 
 
 Jag kliar min rygg på fly

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: