Underbar dag!

Julia Persson / 16 Augusti, 2012 - 00:07 / Allmänt

Träffat allra bästa Jojo idag! Mår verkligen grymt bra när jag är med henne och vi kan prata om allt mellan himmel och jord..Vi kan verkligen säga ALLT. 
Så stack hem till henne vid halv elva så kollade vi på Hitta Nemo..älskar den filmen haha..
 
Stack sen hem och bytade om och drog till stallet. all halm kom  idag så det blev ett svettigt jobb direkt. Men ah inte så inressant eller hur?  MEEN, det var ju hoppning idag!! Vart typ söndertaggad innan haha..har ju somsagt inte hoppat på en halv evighet så det passade perfekt nu.
Jag kände att Nässlan vart lika taggad som jag bara vi kom in på ridbanan och till alla hinder. Vi hoppade studs och 3 hinder på snedden typ..
 Studsen gick bra ch efter en stund så fick vi in rytmen bra, vi hade rullat över ett par bommar innan också. Hon hoppade fint och var tvungen att få upp de små benen fooort!
Hon blev ganska trött men efter en liten skrittpaus vart vi back on track! Vi började med att komma på de små räckena med sockerbitar under som typ stod som ett S. Hon drog som attan och bara sög tag i alla hindrena. Stark var bara förnamnet.
Vi hoppade S-linjen i en bana med bommarna och det var sjukt bra träning! Nässlan vart HET och jag fick typ lägga volter hela tiden..Men var en grym start på höstsäsongen!  Känner mig sjukt taggad inför tävlingarna och träningarna!
 
Btw, så snackade mamma med Sofie igår så vi bestämade att jag skulle vara med i hopplaget ändå. Kommer bli fett kul ju, tycker det är skoj att tävla med andra så tt man kämpar tillsammas. taggar också inför Klaghamn den 26:)  Tar Ebba och Pirat med mig också eftersom hon inte tävlat jättemycket lokalt än. Anna hänkar nog också. Skitkul!  
 
Min älskling Clara kommer till mig halv 11 imon..älski<3
 
 
Ta mig tillbaka!
 
 
 
 
 
/Julia
Postat av: Emilia - BRKRYTTARE

hur viktigt tycker du att det är om märkesutrustning?
kika in och kommentera vad du tycker!
-->http://brkryttare.blogg.se/2012/august/markesutrustning.html <--

Svar: Kanske slänger in en kommentar:)
Julia Persson

2012-08-16 @ 02:20:13
URL: http://brkryttare.blogg.se
Postat av: T U S S I E & L O N D O N

Superfin blogg, allt bra? (:

Svar: Ah då, tack! :)
Julia Persson

2012-08-16 @ 08:15:08
URL: http://londonryttaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: