Veckan.

Julia Persson / 07 Augusti, 2012 - 02:30 / Allmänt

Som ni vet så har jag inte bloggat förra veckan endas pga att jag inte kände för det. Har inte gjort något förutom att kolla OS och rida Nässlan. 
Nässlan  har gått super och äntligen så får vi rida på gräset (fotbollsplanerna). Det är sååhäääääär nice!! Har ridit där nu 2 dagar och Nässlan börjar släppa!  Hon hänger sig fortfarande lite i bettet och vill inte bära sig riktigt, men det kommer nog mermed musklerna:) 
Hoppas det iallafall, och imorgon ska jag äntligen hoppa!! Har inte hoppat på en evighet så det ska bli kul!  Tror att Nässlan kommer vara jättefin och att hon kommer bjuda satan! Hon brukar alltid göra det när hon inte hoppat på länge :)   
 
Imorgon ska jag dessutom träffa lite polare, så de ska bli najs!  Kollade lite på film igår med Jojo, och vi såg Screm 4, och fyfan vad läskig den var!  Det var inte själva köttandet som var läskigt, utan när man inte visste var mannen var! Sååå jag fick sova i soffan med Lakko vid fötterna. MYYS.  Somnade faktiskt direkt. Har haft riktigt svårt att sov nu ett bra tag, av olika anledningar, så har inte fått sova ut ordentligt!   Sitter justnu och pratar girlytalk med min fru!<3  
 
Godnatt och ha det bra godingar!<3
 
 
 
 
/Julia<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: