2012

Julia Persson / 31 December, 2012 - 17:01 / Allmänt

2012 har varit ett bra år. Speciellt nu sista terminen. Gick ut första terminen i 7an nu i julas med bra betyg, och med fina placeringar på tävlingar med min ponny. Det har varit ett sånt år man glömmer bort..som lixom var ganska händelselöst. Jag gjorde inget speciellt, inget speciellt hände osv. Men nästa år ska jag k'mpa 'nnu mer, för jag har märkt att det jag kämpar för lyckas jag med. Faktist. Jag har gjort både bra och dåliga saker som jag kanske inte trodde att jag skulle göra. Det har absolut hänt oväntade saker ändå, men kanske inget som har spelat så mycket roll egentligen. Men som alltid. It`s the smallest things that means the most.
Men nu ska jag bara ha en ball kväll med bästa sällskapet. vem vet vi kanske slänger ut några bilder här? vill ni det ellä?
 
Klickade ju ett par bilder på min fina nässlehäst, här har ni en..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4 days..
 
Postat av: Anonym

nässelhäääst

2012-12-31 @ 18:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: