3 advent

Julia Persson / 16 December, 2012 - 12:31 / Allmänt

Herregud..dagarna går asså, på Torsdag slutar vi och sen är det ju nästan julafton. Idag så ska jag bocka av den sista julklappsshoppingen hade jag tänkt. Har på mig mina nya jeans från Whoops fashion som jag diggar fett mycket! Sitter svinbra och man kan faktiskt andas i dom, haha ;) har min Hollister tröja till det.

Postat av: Janeric

Saknar dig gumman.
Puss <33333333x allt!

Svar: hahahah<333
Julia Persson

2012-12-16 @ 22:30:20
URL: http://Jaaneeriic.blogg.se
Postat av: Anna Pewdersson

Du pluggar ganska mycket ser jag. Hoppas det är matte och att du följer planeringen.

Svar: hahhhaha tack clarko
Julia Persson

2012-12-16 @ 22:32:11
URL: http://nattstad.se/aanniisseenn
Postat av: Christin Iraksson

Anna Pewdersson haru fondue i byxan ellä? din dumma sockerskouul

Svar: men lägg av dåååååw
Julia Persson

2012-12-16 @ 22:42:28
Postat av: Magnus

Julia.

Det är jag Magnus Nilsson.
Brukar ha er på engelskan.
.. Jag har inte vågat komma fram till dig och säga detta..
Men du är så snygg. Jag gillar dig. Dina ögon glänser, och jag typ svimmar. Du kan kalla mig för the apple Gay.
Du gillar mig säkert också? Eller hur? Ja det är ju väl klart.
Jag ser det på dig. Du stirrar alltid på mig. Därför jag aldrig säger till dig att vara tyst eller något på lektionerna. Hoppas vi kan ses en underbar dag. INNAN 21 DECEMEBER. Jordens undergång.
Älskar dig. Såra mig inte nu.
Ses någon dag. pööösösss <3

Svar: Herregö Genta, det var dagens!
Julia Persson

2012-12-17 @ 10:19:20
Postat av: hallåder

Hallå där kött och blåbääärrr.
Jo det är sean banan hääär.

rumpaaahh

2012-12-18 @ 20:18:27
Postat av: HÄST

HEJ

DET ÄR SÅ JAH HAR EN TÄVLING PÅ MIN BLOGGG.GGG.
ASSÅ AH. MAN VINNER MIN POJKVÄN. DET ÄR EN FRUKT, ALLTSÅ AH EN HÄSWT. DEN ÄR SÅÅÅ SNYGG OCH DEN FINNS ALLTID FÖR EHN,.
HÄSTEN HETER ÄPPLE.
DET ÄR EN FRUKT. ÄLSKAR DEN. MEN DU SKA MOTVIERARASF4FCG4TH VARFÖR DU VILL HA DEN AAAH BRA HOPPAS DU ÄR MÄH´

2012-12-18 @ 20:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: