December, 21

Julia Persson / 21 December, 2012 - 17:28 / Allmänt

Snart är även denna dagen äver och det rullar mot julafton....dan före dan, före dan före dopparedan..eller hur är det?
Iallafall, så har hela december bara flugit iväg i 200 km/h utan att man hunnit något.
Vips, så har väl nyår också varit. Jag välkomnar 2013 med öppna armar, i önskan om ett bättre år.
Fast 2012 har ju inte varit helt värdelöst. Jag har utvecklats inom ridning, jobbat bättre i skolan, hittat bra vänner, som inte hugger i ryggen. Hästen mår bra, jag mår bra, min familj mår bra. Kan man önska mer? 
 
Av 2013 hoppas jag på lite mer glädje, flyt och att bloggen ska rulla på bättre. Somsagt bättre bilder kommer sen när jag kan lägga vantarna på pappas kamera nån dag, men det kan dröja lite. Hoppas på nån fin, frostig vinterdag!
Sålänge får ni nöja er med, ganska tråkiga mobilbilder..som endast blir bra 3 av 10 ggr...
 
Checka brännan asså...den var inte nådig. Spanien - Marbella 2012

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: