Jag är SÅ arg.

Julia Persson / 05 December, 2012 - 13:44 / Allmänt

Skulle vilja skriva deras namn skriva allt dom gjort mot mej genom dessa åren. Så att ni ska kunna sitta här framför datan eller mobilen och garva. Garva åt dessa patetiska människorna. Se dom från insidan och ut. Jag ser rätt igenom dom. Bakom fasaden av rök och smink finns det faktiakt rädda tjejer. Tjejer som inte vet vart dom ska ta vägen. Inte har någon framtid. För det dom håller på med kommer inte funka i längden. Folk genomskådar. Dom coola tjejerna som satt i skolan på en bänk och ALLA hade enorm respekt för. Dom kommer sluta på botten. Bland spindlarna och råttarna. Och om ni 2 girls läser detta och lyckas. TELL ME. Då får ni en fet applåd och jag bugar. 
Men jag väljer att växa upp lite. Ta det lite lungt stå upp för mig själv och inte låta några patetiska brudar komma och sätta sig på mig. FETBORT. 
Dom tror att jag trillar och skrapar knäna bara dom knäpper med fingrarna. Men näe. ALLA min vänner vet att jag inte är sån. Jag blir förbannad, ledsen och förbannad igen. Jag har attityd och jag är inte rädd för att visa den. Så vill ni nåt. just come at me. 
för jag har inte svårt att visa känslor. Blir jag arg. Då blir jag arg. kanske lite för arg egentligen. Jag har ALDRIG någonsin gjort er något. Jag har gått förbi er i skolan. Utan att titta på er. Jag har gått förbi utan att säga något. Borde jag bli rädd eller något? Krypa ner i ett hål och aldrig visa MIG. Min personlighet och mina drömmar? Jag vill och tänker inte någonsin låta er sänka mig och binda fast mig vid en sten på bottnen. Så det kan ni glömma. Vill ni nåt, just come at me. 
 
Stor i orden, liten på jorden. De stämmer fan d asså. 
 
Postat av: Felle

Sjukt bra skrivet <33333333333

Svar: tack<333333 Det är tack vare er jag står här nu <3
Julia Persson

2012-12-05 @ 15:14:28
Postat av: Clara<3

Julia, du kan alltid komma till mig, alla stunder på dygnet. I will be right back at ya!
Låt dom såra dig, jag kommer slå dom tills dom dör.
Tänk positivt, vad har dom när dom slutar skolan, INGENTING!
Du är en av dem starkaste jag känner.
HEAD UP
STAY STRONG
FAKE SMILE
MOVE ON
Du kommer att krossa dem! <3

Svar: tack älskar dej grak. du ä mitt allt babe <3
Julia Persson

2012-12-05 @ 16:01:45
URL: http://claraschultz.devote.se
Postat av: Genta

Håller med Clara & Felicia.
Julia, jag är alltid där. Och det är bara att komma till mig. Jag försökte komma snabbt till dig och gå därifrån så kommer en idiot och mular mig rakt på ansiktet.. idiots.
Julia du är stark, Du krossar dem.
Härmar Clara lite.. HEAD UP STAY STRONG FAKE SMILE.. MOVE ON.
Hehe, lovu älskipälski <3

Svar: loveu 2, du e bäst <3
Julia Persson

2012-12-05 @ 22:19:02
URL: http://ggenta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: