Julia + Jullov = sant

Julia Persson / 18 December, 2012 - 14:14 / Ponnysar

Nu är äntligen den sista "riktiga" skoldagen över, fast vi bara har haft en mattelektion sen har vi kollat film på alla andra hehe..Men imorgon ska vi bara göra massa skoj saker, och sen torsdag så är det ju avslutning och vi slutar 12. 
 
Helt sinnes att det snart är Julafton. Min bästis Calle åker till Miami imorgon så jullovet kommer bli fett tråkigt :( Men jaja, jag har ju fler vänner hahha.
Detta lovet ska jag iallafall spendera mycket i stallet och ta hand om min pärla på bästa sätt. Hon ska ridas, bra, genomtänkta ridpass, med MÅL varje dag. Så efter jullovet kommer ni se resultat. Jag och pappa ska ut och fota Nässlan, någon fin dag med hans systemkamera så att jag har något fint att visa er här. Jag lovar att jag ska bli mer aktiv här och skriva längre och bättre inlägg med annat än mobilbilder. 
 
Photo by Olivia Dobos
Postat av: Genta

aw pytte nutte, böla

2012-12-18 @ 14:22:24
Postat av: HÄST

Ska stå.

Julia( the apple) + äpplet + nässlan ( apelsinen) = SANT.

Svar: hah genta ditt tard <3
Julia Persson

2012-12-18 @ 22:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: