Merry, Merry X-mas

Julia Persson / 23 December, 2012 - 13:10 / Allmänt

Är klockan bara 1? ;O Vid den här tiden på dagen brukar jag typ käka frukost...haha. Tack Sofia för att du släpade upp mig imorse för att fixa till min ponny ;) hahaha. Mornarna är inte riktigt min grej... men nu har jag en massa tid till annat, vet inte vad än.
Känner inte att julstmäningen är på topp än men det kommer väl. Har iallafall lyssnat på Under The mistletoe hela dagen och myst. Granen är pyntad och strax ska jag försöka göra ett par pepparkakor.
Imorgon är det självaste julafton, och då blir dt stallet tidigt på morgonen. Släkten kommer vid 2 så då måste jag vara fördig med allt heheh. Ska fösröka att inte lata mig allt för mycket.  Hörde att det typ skulle bli snöstorm här nere i skåne idag, och tö imorgon. gud, hur tänkte du där?
 
När jag ser denna bilden så undrar jag varför jag bor i Sverige.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: