Needies

Julia Persson / 11 December, 2012 - 00:23 / Allmänt

Här har ni ett pae saker som jag bara MÅSTE ha/göra, snart. 
 
Fixa min frisyr, exakt som jag vill ha det. 
 
Ett tävlingsset från Design by LO
 
Jeans, allvarligt. 
 
Vinterskor, inte så sugen på att förfrysa mina fötter ännu mer i mina boots. 
 
Hoodies, och mysiga tröjor, serri, min garderob är som ett svart hål. 
 
Ett tävlingsstäcke till Nässlan. Ett rosa från KL hade inte suttit fel. 
 
Ett par stickade knästrumpor. Något jag aldrig ägt, men som är sjukt snyggt. Yam på det!
 
Nylonstrumpr
 
 
Så här ser min önskelista ut änsålänge. Har ett par andra saker men pallar inte skriva det ;)
Postat av: Genta

du har hundratusen jeans Julia?!

Svar: 3? :OOOOO
Julia Persson

2012-12-11 @ 13:25:00
URL: http://ggenta.blogg.se
Postat av: CLARKOS BAJS

I WANT MY RÖV BACK

2012-12-16 @ 22:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: