OMG!

Julia Persson / 11 December, 2012 - 14:37 / Allmänt

Vilken dag asså...Haft en riktigt bra skoldag, fast de har varit bra nervös. Det började pirra i magen redan första lektionen då vi skulle få tillbaka vårt Spanska prov. Jag trodde jag skulle typ få ett B eller nåt, men IINTE DET INTE! Ett fett stort och härligt A med 99 % rätt fick jag! faktiskt bäst i hela Spanskagruppen...hähähäh Hade en bokstav från alla rätt, men vafan..alla hade fel på det,d då vi inte gått igenom det..
Sen chillade vi tills efter Lunch då var det näsan i böckerna igen. Vi hade So prov och jag trodde jag skulle dö asså. Men det gick ganska bra, jag kom iallafall ihåg allt och kunde svara på alla frågorna. Sen pangbom, ladda om till Engelska, grammatikprov. kändes PISSdåligt, men ikke de heller. Hade 96 % på det, och bäst där med hahah ;) Jag e grym ju (skrytskryt) Nä, men jag är sjukt glad och nöjd över mig själv!! 
 
Postat av: Caroline Nilsson

Bloglovinbyte? :)

2012-12-12 @ 14:07:11
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Mikxki

Najs :)

2012-12-12 @ 19:45:52
URL: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: