Städar

Julia Persson / 05 December, 2012 - 21:51 / Allmänt

Haft verkligen FULLT upp hela dagen. Först skola såklart. Lite kaos där. Sen hängde jag med Johanna hem dirr och typ sov i hennes soffa haha. vi kollade julkalendern och mös. Sen träffade jag Clara och hade snöbollskrig med henne, Calle och Lucas. Haha eller krig och krig. vi var multavlor som dom hela tiden lyckades träffa hehe. Stallet sen med mami o papi och red min Nässla. Hon va fin och superpigg ohya!
Hade på mig 1000 kläder så jag kände mig som en michelingubbe när jag skulle upp på hästryggen. Men efter en stund så vänjde jag mig och då gick det helt ok. 
Har inga direkta planer för imorgon men skulle vilja åka och köpa vinterskor då mina är sjukt kalla och läcer in 3 liter vatten/snö/slask...
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: