2 days left

Julia Persson / 12 Juli, 2012 - 00:34 / Allmänt

Hellohello godingar! 
 
Varit med mami och shoppat hela dagen så har inte kunnat uppdatera. Vi hade det awseome och jag hittade ett par klänningar och linnen inför resan. Köpte även lite krämer osv. 
 
Är så sjukt taggad oh om 2 dagar så smäller det!! Klockan 06.00 på Lördag så lyfter plane från Kastrup. Det innebär alltså att vi måste gå upp runt 2 på natten. Taggad till 1000! Vi mellanlandar i Wien och får väl en halvdag där innan det är dags att ta planet till Spanien. Vädret därner justnu är drygt 30 grader på dagarna och vi hoppas på en jäkla bränna! 
Ska komma hem till nordpolen sen och göra alla avundsjuka..hehe.. 
 
Jag och my loove kommer ha det så jäkla skönt, dessutom har jag inte varit utomlands sen 09 så de ska bli fett nice att få lite ordentligt med sol på sig. 
Som typ alla mina vänner vet så avgudar jag solen, den e fan min bästa vän. I <3 Solen. 
 
Försöker fixa BRA tidsinställda, gästinlägg mm, men det är inte det lättaste..men ska fixa lite till med inläggen sen kommer jag nana. Intesiv dag imorgon står på schemat md massa packning och fix. Kommer även en människa och kollar på vårt trumset. Hoppas verkligen vi får det sålt. 
 
 
Vi kommer befinna oss i San Pedro.
Tar med kameran såklart, så när jag kommer hem så kovar jag bilder!!
 
 
 
 
 
 
Love, Julia
Postat av: Jonna

Super fin blogg! :))

Svar: Tackar! ;)
Julia Persson

2012-07-12 @ 09:06:24
URL: http://munsborodarragh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: