Bloggen kommer nog..

Julia Persson / 13 Juli, 2012 - 21:51 / Allmänt

..att få vila nu under veckan. Har verkligen inte haft tid att skriva något, och inte hittat några intressanta gästbloggare.  Har inte heler haft någon inspiration till att skriva boom bang bang-inlägg till er så har inte mycket att komma med. Antar att de inte har något internet där vi ska bo, så ja. Ni fattar.
 
 
Kommer tänka på er fina bloggläsare iallfall och jag ska fota massor.
 
Iallfall så var vi på Falsterbo hela dagen och hade läktarplatser till hopperiet hela dgen. Från klockan 10- 18 så satt vi där och kollade. Vi kikade såklart på mässan också men hittade nada intressant. Sveriges OS-lag var grymma och Jens Fredricsson på Lunatic Var felfria hela skiten igenom! Det stavas: GRYMT!  Känslan på läktaren var awesome och drömmen att själv få rida därinne nåndag såsmåninom var starkare än någonsin. Vädert vart toppen hela dagen, och har bränt mig satan i ansiktet. Ser ut som en grillad tomat..Charmigt, eller inte?
 
Pker alldeles strax till Jojo och sedan 03.30 drar vi till flygplatsen i Danmark. Var dessutom och pussade på min älsklingshäst direkt efter Fhs, och sa hejdå. kommer sakna henne och familj enormt, då det är första gången jag är bort så länge hemmifrån. Dessutom i ett het annat land, som jag heller aldrig satt min tå i. Kommer bli en grymt spännande resa, och termometern därnere står  på 40 °...Jävlar vad varmt det vär asså. Men jaja inte klaga för fan. Har jag tur så är det för varmt för att vara ute när dom änder från Falsterbo, Grand Prix klasserna imorgon och på Söndag, så har jag en ursäkt att sitta inne och mysa med det. Har sätt det nu i ett par år, och det vill man INTE missa! Dock så blir jag så käkla nervös när någon Svensk hoppar. Är nog mer nervös än dem..
 
Ni får ha en underbar vecka nu!! Själv så ska jag försöka njuta.
 
 
 
 
 
Love, Julia
 
 
 
Ps. Ni får ingen ny bild eftersom jag ser ut som en jordgubbe i ansiktet. Puss
 
 
Postat av: Carolina - Beridare på stall Assla

Hej! Vann du en header hos oss? Kika in här ;)
http://asslatjejerna.blogg.se/2012/july/vinnaren-av-headern.html#comment

2012-07-15 @ 11:21:23
URL: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: