Funderar..

Julia Persson / 05 Juli, 2012 - 23:33 / Allmänt

Funderar på att byta till nattstad...Dom har ju app till både iphone och android, och bloggandet hade blivt SÅÅÅÅ mycket bättre om jag kunde uppdatera "live". 
 
Vad tycker ni?? Vilketr är bäst enligt er som har haft båda?
 
 
KOMMENTERA!
 
Btw, stör mig på att det är sjukt liten text på bloggen..Man ser jum inte vad det står. Nån som kan fixa?
 
 
 
 
 
 
Love, Julia<3
Postat av: Tilda

Själv tycker jag bäst om blogg.se
Men det är ju en smak sak. Lite vad man känner för själv.
Men JAG tycker i alla fall blogg,se, men du får ju såklart välja själv :)

Svar: okej, tack
Julia Persson

2012-07-06 @ 00:30:21
URL: http://tildazblogg.blogg.se
Postat av: Frida

Blogg.se!
Har varit på ett antal andra bloggplattformer men alltid kommit tillbaka till blogg.se:)

Svar: Tack
Julia Persson

2012-07-06 @ 07:43:27
URL: http://dressyrfux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: