HÄRLIGT!

Julia Persson / 25 Juli, 2012 - 07:00 / Allmänt

Gud vad skönt det vart ute! Riktigt varmt och behagligt att "träna" i. Vaknade dessutom utvilad och glad klockan 05 (!!) och fick dra mig lite efter att jag dratt upp rullgardinen och kollat ut! 
MIn fina Clara kommer sen och vi ska ha girlpowerday. 
 
Ska snacka massor och sen blir det väl en tur till Nässlan. Kan dock inte rida ordentligt förräns hon har fått pedikyr och nya dojjor.  Hon ska få en liten tur ut med mig vid sidan eller barbacka eftersom sadeln är åt h*lvete när hon är som en ballong. Men ska träna mest från marken nu i början med longerlina och tömkörningsgrejset. Sedan är vi igång igen och hoppas vara back on track igen i mitten av augusti! Lite mer eller mindre får vi se då. Vi tar det som det kommer. 
 
Ska gå och duscha nu och senare ska jag käka frukost, kanske skriver nåt bra då;P 
 
Btw, mitt bagage är inte återfunnet än....Dessutom har jag mina 2 bikinis dä och varmt äre..
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: