Hej på er Lovers and haters

Julia Persson / 12 Juli, 2012 - 20:54 / Allmänt

Nu slutade det regna igeen:D  Packar som en gnu och kom precis på att jag nog inte får plats med allt i en väska..suck
 
Har en massa kläder och andra stuffs kvar att packa, måste dessutom fixa lite inför fhs imorgon. 
 
Btw, så blev de akut solsken igen...mysko väder, eller vad?
 
Red min finefineponny innan och vart tvungen att slänga av sadlen eftersom den gled fram såpass mycket. Den glider satan nu när hon e så tjock. red resten av passet barbacka och det gick hur bra som helst! Känner att NÄsslan är sjukt fräsch nu och trivs verkligen På Torreberga gård. Vill verkligen inte åka hem igen om ca 3 veckor. Kommer lätt böla då. Träningsmöjligheterna på Hamilton Horse är grymma och jag känner att Nässlan opch jag har blivit mer sammansatta och jag har faktiskt lärt känna Nässlan på ett annat sätt nu. 
 
hon e myckt fjantigare nu när jag rider ut, men vafan skit samma man kan inte få allt.  Kommer efter att jag har varit i Spanien att debutera på tävling sedan i början på sommaren. Det blir förhoppningsvis på österlens Ryttarförening och deras fina bana. Kommer ihåg när jag hoppade lilla Eldon (a-ponny) där och gjorde 2 dubbelnollor. Vart lyckligast i världen då. Kommer ihåg det som igår. Tävlade dock mot B-ponnierna i Lcn så jag vann ju inte precis men ko  iallafall precis utanför placering...Surt men vafan! 
 
Tråkig story men pallar inte skriva en big bam text så jao, lite utfyllnadssnack klarar ni väl. Hittar förresten ingen gästbloggare, men jag fixar det! 
 
Puss, Julia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: