Onödig dag..

Julia Persson / 28 Juli, 2012 - 17:30 / Allmänt

Har vart en sjukt meningslös dag idag..Inte gjort något, bara kollat fälttävlan-dressyren på svtplay, och det var kanske inte SÅÅ roligt. Men Ludvig vart duktig och fick väldigt bra poöng även fast hans häst var lite motvillig i bytena.  Hoppas verkligen att do  lyckas detta Os:et! 
 
Har även kollat simning och nu handboll- Sverige, Danmark. Damerna dådå. Men jag har precis bytt om till ridkläder så jag och mamsi åker snart till Nässlan. Vi ska först ner en runda på SR och kolla om vi behöver fixa något. Nässlan kommer hem på Tisdag så snart får vi börja ta in alla sakerna. Antingen imorgon eller Måndag. Har också hela boxgardinen att tvätta tills då. Tror jag fixar det senare ikväll eller imorgon. 
 
Föresten så när jag ryktade Nässlan igår, så hade hon typ korkskruvar i svansen!?!!? Wat? Riktigt gulligt, och det så ut som man hade lockat svansen med locktång.  Fotade med min mobil så jag ska försöka leta upp överföringssladden så ni kan få se det. 
 
Ska be mamma FOTA idag så får vi lite nya bilder. Ha de!!!
 
 
 
Btw, Grattis till Emma Arvidsson och Nässlan`s kusin Nässlehults Ninja (07) Som nollade i dagens 90, och fick 8 fel i deras första 1m! Grattis, Grattis! hon ska även hoppa en 1 m imorgon. 
 
 
 
Love, Julia
Postat av: Ida

Vinn ditt favoritsmycke från Becca Design :D Det är busenkelt att vara med:
http://adaras.se/2012/july/vinn-ditt-favoritsmycke-fran-beccadesign.html#comment

2012-07-28 @ 20:54:12
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: