Planering resten av 2012

Julia Persson / 29 Juli, 2012 - 14:40 / Allmänt

 Ska verkligen lägga 200% energi på ridningen och skolan. Detta blir första gången vi får betyg så jag har bestämt att jag ska ha minst VG i alla ämnen. Det är ju från A-F nu men tycker det e lättare att skriva i den gamla betygsättningen. 
 

I ridningen ska jag kämpa nu ett år, och se hur långt vi kommer. Ska göra det bästa jag kan någonsin, och ta hand om Nässlan på bästa möjliga sätt. 
Vill verkligen se om det lönar sig att kämpa, och vill se hur långt hon kan gå. Kommer vi inte så långt som vi vill, och det inte blir bra, så får vi fundera på något annat. ah, ni fattar. 


Ska planera VARJE steg vi gör, och hålla mig till planen. Ska höra med Sofia och se om vi kan fixa en långtidsplan ch en korttidsplan tillsammans. Har dessutom bestämt att jag ska ut på MASSA tävlingar och går det helvete på en tävling, så anmäler jag mig till nästa och harvar vidare. Vi behöver komma ut mer och fån rutin. Visst vi är ganska rutinerade, men man kan aldrig få för mycket rutin. Känner mig extremt nöjd med detta beslutet, och jag vet vad det kan innebära för min och Nässlans framtid. Jag känner att jag har gjort långt ifrån mitt bästa och nu börjar trots allt åren gå. 
 
Vet att vi tillsammans HAR kapacitet, men vi måste bara toppa formen, och KÄMPA. Vi båda 2 är nämligen lite lata, men nu jävlar!!
 
Detta ska bli vårat år!! 
 
Måste hitta mitt jävla anamma, för det finns dä. Tro mig.
 
 
 
We to, together.
 
 
 
 
 
 
Love, Jullan
Postat av: Ebba & Spice <3

Tja!! Sjukt synd att allt flöt ut i sanden om våra planer, TUR att det finns fler somrar <3
Gött att allt blir bättre, känner att jag behöver din motivation nu också! Nässlans lilla mamma är ju fortsatt halt, men kan skritta uppsuttet nu, det är galet gott =) Är 100% säker på att du kommer kamma hem placeringar! =D Men måste bara säga till dig nu på förhand med skolan, inga lärare kommer att ge dig MVG eller motsvarande i det nya systemet de första gångerna du får betyg, man får de högre betygen endast om man håller top class i något ämne, och det vet jag att man kan eftersom jag fick i mitt första betyg fick ett MVG. Men håll den här motivationen uppe, du är bäst!!!Men tro inte att du är dålig bara för att du inte får de högsta betygen direkt, det kommer, tro mig!! =D Kraam!

Svar: Haha nädå, hoppas det blir bättre med lilla nässelmamman! Skickar styrkekramar till er! Jag ska iallafall försöka! Ha det som mål sen får det gå som det går! Vinner jag något eller blir placerad ska jag skicka det till er så vi får dela på det. Det är ju trots allt tack vare din ponny som min ponny är så bra som hon är idag ^^ Ha det bäst! Kram<3
Julia Persson

2012-08-01 @ 23:18:44
URL: http://www.nettlehill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: