Updaten..Hur var de nu med den?

Julia Persson / 09 Juli, 2012 - 20:33 / Allmänt

Ja den har varit åt helvete..iknow så här kommer lite kompensation för det ;)
 
Falsterbo vert den för hela slanten igår. Körde dit så att vi var där vid 10 och kollade Tour of the Amateurs. Var roligt att se så många unga ryttare svänga runt sina minst sagt stora hästar och få riktigt fina rundor. Köpte ett fint KL schabrak också efter MYCKET letande. Roligt med lite storbloggres ansiketn där också. Såg både Linn Olsson (Linnolsson.se) och Nicholai (nicholaihollesen.se). Nellie (nellieberntsson.se) och Elisabeth Ågren (elisabethågren.se) skulle också vara där på Fredag, så då kanske man får se lite fler names. 
 
Såg även invignigen med Tobbe Larsson, Gymkhana (grymma dom är!), vallhundar och efter det omhoppningen i Tour of Amateurs. 
 
Mamma köpte även läktarbiljetter till hoppläktaren på Fredag. vart där förra året också och det ösregnade HELA dagen. Okej inte hela, på prisutdelningen efter Nations Cup så var de strålande sol. Så från 9 på morgonen till halv 5 på eftermiddagen ska jag glo på hoppningen. MIN DRÖMDAG! 
 
Sedan efter det så red jag min Vässla på åkern och galopperade loss henne. Hon passade perfa i det nya scahbraket och hon blev superglad över att få komma ut på gräset och galoppera av sig. Har vi tur så kanske vi kan få bort gräsmagen lite. Den är gigantisk! 
 
Sedan fick hon en välförkänt långdusch med ljummet vatten och hon stod och fullständigt NJÖT. Hon blevjättesur när jag stängde av vattnet och skulle skrapa henne. 
 
Släppte ut henne i hennes fina hage så hon fick rulla sig. 
 
Japp, och idag så har jag inte gjort någonting alls. Eller jo, jag vart inne hos min granne och klappat hennes GUDASÖTA hund!! Den är sjukt liten och helt luddig. 9 veckor är den och en blue tan chihuahua och I LOVE IT. Måste ha en sån. Mami....
 
Så strax ska jag se War Horse med La familia och imorgon blir det Veterinären för återbesök med Nässlan. De ska kika på henne och se så att allt är som det ska. Det tror jag för hon har gått superbra sen vi vart där senast! 
Dessutom trivs hon som fisken i vattnet på Torrbegra Gård (Hamilton Horse) 
 
Här är resten av veckan:
 
 
 
Tisdag: Veterinären med Nässlan. Kanske träffa Johanna och Jennie. 
 
Onsdag: Hoppa Nässlan. 
 
Torsdag: Packa till Spanien, Trimma igenom Nässlan.
 
Fredag: Falsterbo. Rida Nässlan på gräset efter det. 
 
Lördag: Klockan 6 på morgonen går planet mot Spanien!!! Men dock så måste vi typ gå upp 2 på natten eftersom vi ska köra över till Danmark...I
nte min grej detdär, med att gå upp tidigt. Menmen är det något roligt så ska det väl gå. Vårt cpplan mellanlandar i Wien och klockan 5 på eftermiddagen går flyget på riktigt mot Spanien. Så vi är i Spanien vid 7 typ. 
 
Söndag: Spanien och resten av veckan spenderar jag där också. Vi kommer hem den 23dje..  Dessutom står termometern på 39 °C nere i Málaga..Men jaja bättre än 16°C i sverige. 
 
Inställda och gästinlägg kommer under veckan! 
 
Vi hörs later on!
 
 
Love it. Nemo is the name.
Love, Julia
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: