Good day today

Julia Persson / 04 Juni, 2012 - 16:55 / Allmänt

Bra dag idag. Bra spinn på bloggen med kommentarer och så. Blir superglad när jag får kommentarer. Vill verkligen komma långt. Men jag når inte dit ensam. Ska snart få en ny, fråsch design oxå, för jag tror vi behöver rensoch plocka lite här på bloggen.  Denna designen är ju inge bra precis, bara en liten mellandesign som blev lite för långvarig.
Btw, så har vi fått tid på Löberöds Hästklinik imogon kl 9, så det blir nada pinada med skolan imon då. Blir en hästdag, och som tur e så har jag matteboken hemma, så jag kan ju räkna ett par tal iallafall.
Ska strax till rumpnissehästen Nässlan och Lotta ska tömköra. Hoppas verkligen att det inte blivit sämre!
image description
Postat av: isabella

tack så mke :)



första gången jag hoppade var på ridläger 2010,

då hade ag ridit en halv termin, hade hoppat 1 gång innan, klarade mig runt med 1 rivning och 1 stopp med marcus jr ^^



men det ska nog gå bra ^^



ska du vara med ? isf vilkne klass ? <3

2012-06-04 @ 18:03:25
URL: http://lillasotabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: