Hej bloggän

Julia Persson / 16 Juni, 2012 - 22:19 / Allmänt

Full rulle både idag och igår...så har inte blivit mycket blogg alls. Men här får ni:
Fredag: Skolavlustning med superväder och fin klänning. Bara ben och skinnjackan på. Håret chill utsläppt, naturligt och fint. Stallfri då jag hade SÅHÄR mycket att fixa. Här e anledningen. Födelsedagsfest för moi. Ett gäng vänner bjudna, vi hade superkul! Fick fina presenter och många varma kramar från nära och kära! Roligt som fan hade vi oxå! Mycket dans och bus.. Så om ni inte hörde när jag sa det igår. TACK SÅ MYCKET  FÖR ATT JUST NI KOM FÖR ATT FIRA MIN FÖDELSEDAG ENDAST DRYGT EN MÅNAD SENARE. Lav yah. Jojo, Clara och Rasse sov över hos mig också, mysigt! Btw, så käkade vi pizza till frukost.
Lördag : Japp, vi fortsätter lite på det andra stycket. Vi vaknade typ tjogo över 10 och käkade somsagt pizza..
Senare fixade vi oss osv. Rasse drog hem och en stund efter det fick vi oväntat besök.   Fjun (hampus) och Calle kom eftersom Fjun hade glömt sin mobil (:o) och vi hade ändå inget att göra så vi frågade om de ville stanna och kolla på skräckis med oss. Så ja, det gjorde vi och det blev en jäkla massa skrik, och darrande. Tack för dan guys! Mina FINA vänner drog hem, stallet next u know. Mockade och fixade foder. Rykktade och sadlade (ja ni vet) sen ett pass i paddocken med Näzzel.
Fick igenom henne ORDENTLLIGT över bommar och ett litet kryss och jobbade mycket i trav. Tränade även ett tag utan stigbyglar för att komma lite ännu närmare sadlen och hennes rygg. Duktig ponny och duktig ryttare! (:O) Ponnyn fick mycket klapp och sedan in i boxen igen. Hade lite bråttom till privatryttaras stallfest! Vi hade lite piknik i solskenet och mös ordentligt. Vi hade 5-kamp och brännbollsspel, vuxna mot "barnen". Och såklart så vann vi ungdomar!
E vi bäst så e vi.  Sitter nu hemma och tänker på min underbara helg och känner mig väldigt lycklig!
image description
Postat av: Alexandra

Älskar ditt hår!! Sjukt fint:)

2012-06-17 @ 19:42:04
Postat av: Jojo:)

Såå kul vi hade!! tack för en rolig dag <3<33<<3<3

Svar: jepp<3 Love yah<<3
Julia Persson

2012-06-17 @ 21:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: