Hejhej hallååå

Julia Persson / 29 Juni, 2012 - 16:26 / Allmänt

Sitter och väntar på pappa som e iväg på nåt ärende.. Om han kan komma nån gång så ska vi dra till Grevie, och min ponny`s nya smeknamn: VÄSSLAN! Ska trimma i ridhuset över nåra bommar och ett kryss elle nåt. 
 
Vädret börjar skärpa sig så om det e uppehåll så skrittar jag av henne en runda runt gården ;)  
 
Imon ska jag hjälpa min cancersjuka moster att flytta till en ny läghenhet, så blir borta all day. Har även sovit hos min mormor i natt så det blev no bloggo. 
Om mitt hör håller sig på topp senare ikväll tror jag att jag tar en stund på motionscyklen eller går/springer en runda. Får se;) 
 
Klickar lite nya bilder med kameran. Papi får vara snäll och hjälpa mig att lägga över  dem. Måste få ordning här ju. 
 
Nu hoppa pappa in genom dörren, så nu sticker vi!! 
 
 
 
 
Love, Julia
Postat av: Wilma

Hejsan! Jag har en liten tävling på bloggen och det skulle vara superkul ifall ni ville vara med! http://wilmafur.blogg.se/2012/june/bloggtavling-dagens-hastbild.html :D

Svar: Kanske det, kanske ;P
Julia Persson

2012-06-29 @ 18:34:55
URL: http://wilmafur.blogg.se
Postat av: Felicia

hej!
måste säga att du har en riktigt bra blogg!;)
jag undra hur många blogg läsare du har på din blogg???


Svar: Tack!!
Hur många bloggläsare jag har bryr jag mig inte om igentligen men kan säga att de blir fler o fler!! Det är inget att skryta med men ändå! Tycker det är roligt att någon överhuvudtaget stannar upp och kollar mitt liv någongång. It`s a...amazing.

KRAM!
Julia Persson

2012-06-30 @ 23:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: