Love all of u

Julia Persson / 27 Juni, 2012 - 00:50 / Deepshit

Ni som läser bloggen även då de dagar uppdateringen har varit väääldigt dålig. NI. NI förgyller min dag. Ni som läser om just mitt liv, och fäljer min resa. Vill bara att ni ska veta vad ni betyder för mig. Ni ger mig styrka att fortsätta, ger mig något att kämpa för, några jag kan berätta väldigt mycket för. 
Jag känner inte många av er som läser, och ni e så snälla! Det skulle betyda SÅHÄR mycket för mig om ni slänger ihop en fin kommentar, feedback, eller något som får mig känna att ni är där. Jag kan leva på de små sakerna väldigt länge. 
Vi kan ta bloggen till toppen, I know it. Vi hjälps åt folks, right??? Ni e där för mig, jag e där för er. Deal. 
 
Nu ska jag nana så får ni ha det smashing, bye bye.
 
 
 
Love, Julia
Postat av: Ebba

Din blogg e så fin!!!! Nässlan oxåå!!!!!!!!!!!!!!

Svar: Tack tack!! <3
Julia Persson

2012-06-27 @ 23:01:31
Postat av: Alicia

Älskar ponnyn!!!!

Svar: Haha, jag också :) <3
Julia Persson

2012-06-27 @ 23:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: