Sommarbete

Julia Persson / 17 Juni, 2012 - 19:50 / Allmänt

Nu har vi släppt våra små ponnysar på bete!
Vi står hos Alexia på Hmilton Horse och har en riktigt sor hage. HELT nytt ridhus med GRYMT underlag och superfin utebana.
Bilder kommer.
Fint att rida ut och ett gigantiskt fält att galoppera på. Det enda som är lite sämre är att det e en bra bit att gå till hagen från stallet, men jag kan ju alltid cykla ner dit och hämta Nässlan.  Kommer få grym kondition och benmuskler i sommar! Me liky!:D
Imon ska jag rida ut Nässlan och kika lite på vägarna och kanske ta en galopp på fältet. Hoppas på fint väder! Synd bara att min hals e åt helvete...Får bita ihop och fortsätta I guess..
Btw, Grattis till mina tjejer som gick till final i knockoutdressyren! Ni är bäst!
Bjuder på bilden....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: