Sry, för dålig update

Julia Persson / 07 Juni, 2012 - 10:39 / Allmänt

Har inte haft blogglust..Meeeen har vart sjukt trött så jag fixar ett inlägg nu!
Var ju på Löberöds Hästklinik och kollade Nässlans ont i förrgår och det gick väl bra, eller vad man säger..?
Vi fick kollat överallt, eventuella hältor osv.  Frisk som en nötkärna i benen och på övriga kroppen föutom lilla ruumpan, som var stel och öm. Så hon fick lite massage osv av kiropraktorn och måånga sprutor. Dessutom  fick vi hämta ut medicin till henne som hon ska ha nu i 9 dagar till varje kväll.
Sen ska vi på återbesök den 19 så det blir supah. Och så hoppade jag Little Surprise igår- en ridskolehäst eftersom Näzzel vilar. Hon vart sjuktfin och hoppade högt! E Sarah snäll, så kanske jag kan hoppa en liiten klass på klubbtävlingen.
Har även en "medryttarhäst" som heter Minna. Det e min kompis Nathalie`s c-ponny som e smått galen. Men jag red henne igår så var hon först galen och hoppade runt, men sedan gav hon efter och jag kunde rida flera varv på tygeln så det kommer bli bra förr eller senare.
Är i skolan justnu och skriver så jag kan inte skriva så mycket. Pussåhey.
Postat av: bella

Är det lillan du kanske ska tävla på ? :)

Hur högt hoppade ni igår ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: