Utvärdering- Tävling

Julia Persson / 10 Juni, 2012 - 21:33 / Allmänt

Tävlingen hick SÄMST. Lillan vart nog chockad av att man kunde hoppa över ett hinder 80 cm helt själv på en bana med en ryttare som är van vid en "snabb" häst.
Blev HELT fel och hon stannade 10000 ggr på framhoppningen och tog med sig det in på banan. Det vart ingen svår bana alls och inge titt heller. Endast 7 hinder så jag var ju inte precis osäker på banan. Hon hoppade ettan super, stannade på 2an, hoppade det, stannade på 3an, jag kom igen och hon stannade igen. - Utesluten alltså. De la ner 3an och hon hoppade. INTE nöjd med henne då jag vet att hon kan bättre. Men jaja, herregud, jag ville bara vara med.
Kände att jag ville tebax till min Näzzla just då faktiskt. Satsar nog på henne och Minna ändå.
Och på tal om Minna så hoppade jag henne idag. Banan från tävlingen var kvar så vi hoppade runt lite på den.
Hon hoppade SUPER på allt och det var första gången jag hoppade henne på riktigt. Kändes underbart att inte ha en häst som stannade 24/7. Film finns vid intresse.
Design håller på att fixas med nya foton och så men det kan dröja ett tag ;)
Ska vila upp mif nu inför skolan imon, eftersom vi ska bestämma 1 andra gång om vad vi ska klä ut oss tillpå utklädningsdagen...
Fina Minna..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: