För att NÅN råkade radera bloggen, så får jag börja om från början. Helt on my own.

Julia Persson / 29 Mars, 2012 - 22:24 / Allmänt

Jaduu, då börjar vi om från noll. Ska jobba mig upp från detta och nå The top med stort T.
Bloggen ska bli grym. Så kommer de bli lätt jao. Inget skit från NÅN ska nå mig, no way.
Dagen imorrn spenderar jag i skolan, sen bio o shoppning med en av mina bästa vänner<3
Ny design blir det ju oxå, kommer bli en snabb o helt ok från början tror jag, sen kanske en finare, som jag ska ha ett tag :D
Men ska leta designare nu så pussohej sålänge

Julia Persson

Postat av: bella :)

var de julia?

2012-03-29 @ 22:49:58
URL: http://jumpinghorses.blogg.se/
Postat av: Belle

Om du vill nå högre höjder med bloggen så skippa alla slangord, det gör så att du inte lockar flera läsare. Annars så är det en bra blogg :)

2012-03-30 @ 06:56:29
Postat av: Felicia

väldigt fin blogg!!!!!!!!

den kommer att bli bätter än den andra!!!!!!

2012-03-30 @ 13:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: