I will tell you a story if you die and keep you alive

Julia Persson / 31 Mars, 2012 - 18:54 / Allmänt

So many things I need to say to you, please don`t let me go. We said we would die together.
Ditt liv kommer bli så mycket längre, du har så mycket tid framför dig. Men du ler, du skrattar, du pratar, det är det som betyder mest.
Cancern kommer inte stoppa dig det vet jag. För jag har sett dig klara saker förut. Varför skulle det inte gå nu?
Vi kommer klara det tillsammans, för du har så många som stödjer dig, och finns där för dig. Alltid. 24 timmar om dygnet VARJE dag.
du kommer inte låta cancern besegra dig, för det finns inte på kartan. Den har tagit mångas liv men ditt kommer den inte kunna ta, och gört den det så kommer du vara himlens fina ängel.
Men justnu för tillfället så får du vara jordens finast människa och det SKA du förbli många år till. Vi klarar det, det vet jag.
Jag älskar dig.
Postat av: Becca!

Heeeej :D<3

2012-03-31 @ 19:02:08
URL: http://lullebecca.blogg.se/
Postat av: Becca!

Vem btw? :(

2012-03-31 @ 19:03:54
URL: http://lullebecca.blogg.se/
Postat av: Mamma

<3<3<3

2012-03-31 @ 19:22:07
Postat av: Felicia

Du måste va en väldigt stark person<3<3

2012-03-31 @ 20:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: