meh

Julia Persson / 31 Mars, 2012 - 12:05 / Allmänt

Ah vaknade typ för 1 timme sen för att Ebba skulle låna min klubbjacka eftersom dom skulle göra reklam för klubben på Olympia Travet, men ige speciellt händer väl idag, ska nog mest chilla runt, och till hästen ofc.
Ska rida Nässlan lite ordentligt idag och få henne avslappnad, lyssna och arbeta med ryggen.
Får se vad jag hittar på resten av dagen men jag kommer nog på nåt.

Kollade igenom min webcam och hitta lite bilder.
Here guys:
Och sen får ni den snyggaste och bästa låten på köpet :D
Fråga mig inte hur en låt kan va snygg, men han som sjunger är iallafall det ggr 1000 !
Såja där har ni min drog rakt framför ögonen! Örongodis!
Ha e en bra Lördag!
Julia<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: